siffrorna 1-10 nu även 0-10

Siffrorna 0-10 finns här. Dokumentet är en pfd fil.storleken på korten är 13cm*8 cm samlade på tre A4 papper.

Ladda hem dom HÄR

Kort med siffrorna 1-10 som pdf fil. storleken på korten är 13cm*8 cm samlade på tre A4 papper.

Ladda hem dom HÄR

       



Tack till Lisa som saknade siffran 0. Såklart är det en viktig siffra och nu har jag stoppat in den i det första dokumentet på sista sidan. Till er alla, kom gärna med önskemål och funderingar om vad ni känner att ni behöver i er verksamhet/hemma. Kanske är det något som kan hamna här på sidan med tiden.


Kommentarer
Postat av: lisa

fina siffror men jag saknar siffran 0 som jag tycker är en viktig siffra som ofta glöms bort.

kram lisa

2011-02-27 @ 18:08:35
Postat av: Terese (mamman i de gröna huset)

Absolut Lisa. Det ska jag fixa.

2011-03-03 @ 14:50:10
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Postat av: Terese (mamman i de gröna huset)

Hej Lisa hoppas du tittar in igen. Din observation om siffran 0 var ju helt rätt. Jag har själv inte börjat använda mig av sifferkorten och hade inte reflekterat över avsaknaden av denna siffra. Men nu har jag stoppat in den i dokumentet på sista sidan efter siffran 10. Hoppas du tittar in här igen och får med dig siffran 0.

2011-03-03 @ 15:12:24
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0